Making A Difference

GB_MAY_2016_1.jpg

From directors and staff, donors and volunteers, to business partners and friends, the Volunteers of America Southwest together celebrated 120 years of making a difference. The president and participants of VOASW addressed the crowd on the organization's legacy, impact and success stories. Volunteers of America Southwest serves over 13,000 individuals, children and families annually in San Diego, San Bernardino, Riverside, Orange and Imperial Counties.GB_MAY_2016_2.jpg

Desde directores a empleados, donantes a voluntarios, socios de negocios y amigos, Voluntarios del Sudoeste de América se reunieron para celebrar 120 años haciendo la diferencia. El presidente junto a participantes del VOASW se dirigieron a la multitud presente pra realizar una presentación sobre el legado de la organización, su impacto, e historias de su éxito. Los Voluntarios del Sudoeste de América asisten a más de 13,000 personas, niños, y familias de manera anual en los condados de San Diego, San Bernardino, Riverside, Orange e Imperial.

- Giving Back Magazine